Månadens film
Vores børnehjem

Fire danske barn på barneheimen Skoggården inviterer oss modig og ærleg inn i verda deira. Filmregissøren Ulla Søe har fulgt dei gjennom eit år, med både glade og vanskelege augeblikk. Thais, Tobias, Lærke og Sarah er alle mellom 7 og 11 år og dei kan ikkje bu hos foreldra sine, fordi dei ikkje klarar å passe godt nok på dei. Sjølv om ingenting er normalt, når ein som barn er ramma av det aller verste, er det likevel mykje i liva til barna som liknar på livet til andre barn. Dei pussar tennene om morgonen, dei går på skulen og dei blir lesne høgt for om kvelden. Dei gledar seg til bursdagar, godteri-dagar og iPad-tid. Og dei synest det er fint når deira yndlingsvaksen skal leggje dei eller nussar dei i håret. Det er gode dagar og dårlege dagar, når ein saknar foreldra sine og skulle ønske at tinga var annleis.

Klikk her